Unde scriu lu gigel

Ianuarie 8, 2015

Multumiri post malaezia

Filed under: aberand — animal00 @ 3:28 pm

trecand peste umoru din romania si nu numa, voiam sa imi amintesc ca am uitat un lucru, post malaezia.

aici ar trebui sa bag siru de multumiri, care lu cine m-a asteptat, care lu cine m-a ajutat cu niste bani cand aveam nevoie, multe multumiri de gen. Da astora le-am multumit personal si feiztofeiz.

Da ba, iar bag articol publicitar. Multumiri merg si la omu de la http://www.chiliworks.ro/. Datorita lui m-am apucat de mancat iute si am reusit sa manc acolo toata mancarea. Deci mersi maestre. Ai sa dai o bere

2 comentarii »

  1. Dupa niste ardei iuti am auzit ca merge pestele cu mujdei.

    Comentariu de Lospa — Ianuarie 8, 2015 @ 10:21 pm | Răspunde

  2. Sa fi e cu folos!
    Am de dat o bere? Asta inseamna ca tre sa m-apuc si de brew-arit…

    Comentariu de omu — Ianuarie 9, 2015 @ 12:23 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

