Unde scriu lu gigel

Ianuarie 8, 2015

dileme post franta

Filed under: aberand — animal00 @ 9:39 am

in primul rand: n-am nica cu oamenii de religie musulmana. La fel cum nu am cu oamenii de religie crestina. am in schimb o treaba cu persoanele de orice religie care nu respecta niste drepturi fundamentale ale oamenilor, care incearca sa imi impuna mie setul lor de valori, bazate pe cele scrise intr-o carte de pilde si povesti sau chiar care isi bazeaza legea pe ce scria un dement din desert la un moment acum o multitudine sesizabila de ani. Ma amuza sa vad cum se cearta evreii cu crestinii si musulmanii pe aceeasi entitate superioara, baza certurilor fiind “ba a coborat printre bai,  ba n-a coborat, ba a coborat ceva dar nu chiar cine credeti voi”.

la fel, nu am cum sa am ceva cu “musulmanii” pentru ca am uitat ultimele atentate si ultimele stresuri provocate de musulmanii romani. Probabil sa fie din cauza ca aici nu au venit ultimii iubitori de camile…

dar ce nu inteleg eu:

– daca, sa zicem, urasc toti musulmanii: sunt rasist? Eu cred ca voi nu prea intelegeti bine termenul

– cuvantul asta “toleranta” – “ingaduitor” nu este oarecum jignitor? Adica eu nu tolerez niciodata un om care imi e superior sau egal. Il respect. Il urasc. Il iubesc. Dar nu tolerez. De tolerat, tolerez oamenii inferiori, is ingaduitor cu ei…La fel, le tolerez religia, chit ca nu e aia reala, sunt si ei mici si prosti?

1 comentariu »

  1. Atentie la ce scrii charlie sheen… 🙂

    Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 8, 2015 @ 3:16 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

