Unde scriu lu gigel

Decembrie 31, 2014

Buget malaezia

Filed under: aberand — animal00 @ 11:47 am

am fost intrebat, deci calcule

1. luat bilet din antichitatea anului asta. 550E

2. mancare. Aici, dupa cum am tot pus pe blog, exista doua variante.

    • Mananci la colt, igena mai precara, mancare buna, practic nu iti pasa. Doi oameni mananca de 30lei cat vor. Practic, ajungi sa te asezi, ceri si la final astepti nota doar sa o platesti. fara sa existe vreo tremurare financiara, chiar si pentru un zgarcit ca mine. Mancare colt aproximativ 500 lei (estimare grosiera in sus)
    • Mananci la restaurant. Asta am facut mai rar, dar preturile, pentru ceea ce mi-am luat eu, mi s-au parut nitel mai mici decat in Ro. Adica 2oameni am platit maxim pe mancare 140lei. Estimez cam la 250lei

3. Alcool, exceptand Langkawi scump. Deci bugetul tine in functie de cat bei. ~1000lei eu

4. Transport. Aici iar, este destul de complicat. Conteaza foarte mult ce faci. Noi am coborat pana in singapore si am urcat pana la granita cu thailanda, de unde ne-am intors cu avionul pana in kl. Astia au infrastructura foarte buna, dar stau cam prost la autobuze intre puncte de interes. In schimb, stau bine la negocierea cu taximetristii. Doar unu ne-a cerut ceva mai mult si mai nesimtit, pentru drumul facut. Ca exemplu:  un Lazu – Navodari fu cam 40 lei. Problema e ca am luat multe taxiuri. Si nu prea mai stiu exact tot. Cu tot cu inchiriat scuter ~6-700lei/persoana. Dar, v-am zis, cu mult mers. Practic, cazarea la guesthouse ne-a costat mai mult decat daca ramaneam la 4* 

5. Cazarea am lasat-o ultima. La fel, luate cazarile cu max o luna inainte. am stat moca in Singapore, guesthouse in langkawi si guesthouse in georgetown (o seara). In rest vreo 3hoteluri de 3*, 2 de  4 si unu de 5.

Preturile per camera per seara

  • alea de 4 is cam 200lei (luate din timp)
  • alea de 3 is intre 120 si 160
  • ala de 5 fu cam 600

Cred ca tot, avion, mancare, cazare, transport, tricouri, cadouri fu in juru lu 2000E.

6 comentarii »

  1. saru’mana!

    Comentariu de catalinx — Decembrie 31, 2014 @ 12:09 pm | Răspunde

    • oricum, asta e buget de zgarciob in vacanta. La ocean is multe cacaturi care costa mult. Pe noi parasaillingu ne-a dus 150lei/pers. Deci cam ca in Romania.
      In functie de asta poti sa te duci cu banii si mai sus.

      la piscina, cocktailul merita. Era 30-32 de lei. Super bun. Ceva mai ieftin decat in Bucuresti

      Comentariu de animal00 — Decembrie 31, 2014 @ 12:18 pm

    • Mah , ma to calculez si 2000 EUR e prea ieftin sa fie pentru ambele persoane , nu? E de fes? Altfel , numa zborul trebuie sa fie ceva gen 1000 EUR de persoana. Sau pe-acolo.

      Comentariu de catalinx — Decembrie 31, 2014 @ 2:03 pm

    • de persoana ma.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 1, 2015 @ 7:17 pm

  2. sa inteleg ca moneda lor e cam la aceeasi paritate cu leul nostru?

    Comentariu de bogdan — Ianuarie 5, 2015 @ 2:57 pm | Răspunde

    • avand in vedere ca nu o scoti la paritatea directa (ci trecuta prin Euro) am scos la un moment cu 1RM = 1.039RON
      dar, pentru un calcul usor faceam fix 1-1

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2015 @ 2:59 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

