Unde scriu lu gigel

Decembrie 14, 2014

Decat zic

Filed under: aberand — animal00 @ 1:47 pm

La un moment, intr-o discutie cineva a bagat urmatorul discurs: “suntem in secolul 21”. Asta insemna ca de ce pula mea sa mai bei un ceai cand poti sa iei un medicament. Dece sa faci X cand poti sa iei un praf chimic. Pentru ca, fiind in secolul 21 totul se rezolva prin prafuri.

Acesti preoti ai medicinei alopate sunt la fel de inteligenti ca piersicuta. Aia nu vede rostul chimicalelor, astilalti nu vad rostul a ceea ce nu e chimical.

Daca le aduci un argument banal, gen: cacatul il faci pentru ca manci mancare naturala, nu chimicale, e greu. Daca e sa le explici ca medicina cu pastile e o stiinta noua, care inca nu este in totalitate sigura, iti zic ca esti nebun.

Problema e ca in general au dreptate. Pentru multe boli tre sa iei pastile. asta nu inseamna ca pastilele sunt infailibile. Sau ca medicina traditionala, prin asta va zic de ceaiuri si plante, nu intru in discutia despre chestiile cu “punctura”. Dubioseniile cu miros/homeopatie/ nu intra aici.

 

Ei bine. Cum va ziceam, am mancat un mango copt magnific. Si am baut bere. Si dupa…cum zice misu “pula eu iti zic adio, eu ma pis pe cur”. Stare care vine cu greata. Si cu stari de borala. Si…ce faci cand ai asemenea distractii stomacale? Evident iei o pastila de distractii stomacale. In cazu meu Imodiu. Care m-a ajutat. La fel m-a ajutat si invocarea unor zeitati in care nu cred si care sunt si invizibile. Desi atotputernice au ras de cacarea mea.

Dimineata am halit biscuiti uscati. Stomacu parea linistit, pana am dat cu niste orez. Dupa 2 minute, stomacu meu imi facea semn cu mana sa caut un semn cu “buda”.

Paranteza. Musulmanii se spala la cur. Asa ca in toata Malaezia budele au un furtun. Scopul este evident. CEea ce nu imi este evident este:   dupa ce se spala cu ce se sterg? Sau merg uzi?

inchid paranteza.

Inainte de a gasi o buda, vad un “ceaiuri medicinale chinezesti”. Am zis ca plm…sa vedem. Am intrat. I-am explicat problema. Mi-a dat un ceai.

 

La 5 minute si-a facut efectul Imodiumul….

3 comentarii »

  1. Pare-se că nu doar musulmanii se spală la cur, ci și ăi de-s cu Buddha. Și-n Thailandia îs toate cu furtun. Și nu doar hoteluri, ci și apartamente. Până și aia de la parter de-i folosită de paznici și gagica de încasează factura la apă e cu furtun.

    Comentariu de oamadetinichea — Decembrie 14, 2014 @ 5:32 pm | Răspunde

  2. si cum se usuca?

    Comentariu de animal00 — Decembrie 14, 2014 @ 5:37 pm | Răspunde

  3. Sufla

    Comentariu de diabolum — Decembrie 24, 2014 @ 7:30 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

