Unde scriu lu gigel

Decembrie 11, 2014

Tanah Rata

Filed under: Malaezia; Vacanta — animal00 @ 4:27 pm

plm, a doua zi de singapore o scriu de la bucuresti. Combinatia de putin ram si putin procesor imi face editarea pozelor grea. Oricum, e vorba numa de mancare. Vazuta, mancata, cumparata. De vizitat, mai putin. Ceva Marina Bay gardens, ceva little india ceva china town. Dar pe mic si pe ffwd.

Dimineata m-am trezit cu o problema. Cum ajung in pasu urmator Tanah Rata. Mai ales ca, dupa nitele cautari, Singapore- TR inseamna aproximativ 10 ore de autobuz. Din fericire, de noapte. Din pacate in seara plecarii nu mai erau locuri. Ceea ce ne-a fost confirmat si de persoanele de la jde agentii de turism. Una singura ne-a dat o alternativa. Tapah.

Asa ca am luat biletele si la 10:30 ne-am suit in autobuzu de Tapah. Care nu stiam cand ajunge. Stiam doar ca de acolo s-ar putea sa trebuiasca sa luam rata sa ajungem la Tanah Rata.

Si am mers.

Bah. Astia isi iubesc aerul conditionat. Fac sex cu el. E o deitate. Altfel nu inteleg cum poti sa il gasesti atat de des si de mult. inteleg ca e cald afara. Dar…atat aer. Orele pana la tapah au fost un iad inghetat. Scaunele erau late, mari, serioase. Dar, ca sa pot sa dorm, aveam un tricou pe cap, care ma facea sa arat a ninja. O bluza groasa, dar bermude. Cand am iesit la 5:30 in Tapah eram bucuros. In sfarsit cald. Desi…nu era chiar cald. Era o racoare placuta, cea mai frumoasa vreme prinsa in Malaezia pana acum.

Doar ca era 5:30 si eu eram intrun sat din malaezia. Am gasit niste bastinasi care ne-au directionat spre autogara. Autogara semana cu ceva ce ai gasi in Sighetu Marmatiei. Pustie, exceptand un autobuz cu soferu in el si inca un tip. Un nene care dormea pe un cearsaf. Miros de motorina arsa, motorina proaspata, cauciuc si jeg. Niste unii care spalau prin restaurant. Si noi doi.

IMG_9247 IMG_9248 somn

Dintr-o data de la 6jumate totu a inceput sa prinda viata. Au iest mesele la bodegi, un nene a scos o tona de coca si a inceput sa lucreze la ea. Scuter dupe scuter veneau si luau mancare. La 7 deja cantitatea de grasime vanduta depasise bunul simt.

asa ca ne-am bagat si noi la bodega. Intai finut. 2 ceaiuri si o cafea. I-am specificat “fara zahar”. Mi le-a adus pe toate fara zahar dar cu o tona de lapte condensat. Cafeua ca cafeaua, dar ceaiul nu se putea bea. Daca nu amestecai laptele ceaiu era amar. Cu laptele amestecat ma dureau maselele de la dulce. Am pus niste apa, a devenit baubil.IMG_9261

Nenea cu coca facea gogosi.N-am rezistat. Si bine am facut.

IMG_9254 IMG_9270

Stam noi si rontaiam la gogosi, cand trece un malaezian, bucatar, cu o farfurie de supa. ne arata si ne explica “laksa”. era 7 dimineata. O supa iute ni s-a parut o idee buna. Si bine am facut.

IMG_9272 

Imaginati-va autogara din Sighetu Marmatiei. Sansa sa fie 2 bucuresteni la 7 jumate nu este mult mai mare decat 2 bucuresteni in Tapah. Asa ca cei doi de la care am cumparat mancare s-au uitat la noi cand mancam. Si s-au bucurat teribil cand le-am aratat ca ne place ce mancam. Inca nu reusesc sa imi revin cum sunt oamenii astia. A…si ce relaxati sunt. Normal in plm ca traiesc o eternitate. Ca paranteza: bunica tipei din Singapore, la care am stat, are 105 ani. plm. 105 ani.

A venit si autobuzul. Fix rata de sighetu marmatiei. N-am nimic cu sighetenii, dar n-am gasit nici un nume mai bun. DE exemplu in autobuzu din Bala (Romania) te lasa in autobuz cu vaca.

2 ore mai incolo am ajuns in Tanah Rata. 10rame mai incolo eram la hotel.

UNDE…..am aflat ca am ajuns cu o zi mai devreme. Deci, calculele initiale erau ok, trebuia sa stau mai mult in Singapore. Din fericire ne-au dat o camera (de 3 locuri in loc de doo cat platisem) si…ne-am consolat cu faptul ca stam 4 seri in Penang.

Tanah Rata ii ca un fel de Sinaia. Numa ca astia aici au o dubiosenie. Te plimba pe la fabrici, ferme si alte mijloace de facut lucruri. O idee simpla, dar geniala.

asa ca azi am fost la: o albinarie, o capsunarie, un ceva gen muzeu cu fluturi si lighioane, templu budist si o mini ferma. 50 de rame pentru vazut. Frumos. Am si mancat. Acum vedem ce facem maine. Continuam cu poze

– ferma

 

IMG_9284 IMG_9321

– fluturarie si lighioane

IMG_9353 IMG_9375 IMG_9372

– ceainarie

IMG_9399 IMG_9413 IMG_9451

IMG_9434

 

Dupa multe mese grele, masa de azi a fost asa:

IMG_9499

5 comentarii »

  1. Cred ca incepe sa imi placa asia…

    Comentariu de Mucegai Ales — Decembrie 11, 2014 @ 4:58 pm | Răspunde

  2. Arata bine. Bugetul , la final , il declari?

    Comentariu de catalinx — Decembrie 11, 2014 @ 9:34 pm | Răspunde

  3. Lamaia aia din poza arata ca fatza lu’ Davy Jones

    Comentariu de Eugen — Decembrie 12, 2014 @ 10:45 am | Răspunde

  4. admir calitatea pozelor. senzationale!
    ce face un aparat bun …. 🙂

    Comentariu de Ratonu' — Decembrie 12, 2014 @ 6:58 pm | Răspunde

  5. Alea-s banane impotente?

    Comentariu de Adelin — Decembrie 13, 2014 @ 1:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

