Unde scriu lu gigel

Decembrie 7, 2014

Colind

Filed under: Malaezia; Vacanta — animal00 @ 3:57 pm

frumos la malaezia. Berea scumpa si in fiecare dimineata la 5 ma scol. ca la 7 sa adorm si la 9 sa nu pot sa ma trezesc. decat cu greu.

dimineata am plecat din KL. Doar atat va zic: cand vezi infrastructura din Malaezia o iubesti paia din Romania. Oral postanal si cu pasiune.

Melaka. Sau Melacca, cum ii zic oameni. Pe drum a plouat. Am ajuns pe soare. Pana la hotel a plouat intr-un mod in care Bucurestiu era blocat 3 ani. Aici mai putin. Oricum, intre noi fie vorba, malaezienii nu-s cea mai stralucita za din lant. Aici traficul suge mereu. Se lucreaza, ei sunt malaezieni, masinile sunt ieftine si multe, au multi motociclisti si niste autobuze care erau de top prin anii in care Romania nu cunoscuse inca beneficiile epocii de aur.

hotel, ploaie, cafea proasta, parea ca ziua o sa fie una banala si o sa rezum intrarea doar la niste poze cu mancare in care sa va arat ce se manca cu 5-10 rame/portie.

DAR.

Intai. Doamna din poza trecea strada.

IMG_8400 

Eu cavaler m-am dus sa o salvez

IMG_8401

Cand am pus mana pe ea, am vazut tristetea unui copil de mai incolo. Care toma se indrepta spre ea. Din pacate nu apare in poze momentul in care i-am predat testoasa copilului. Fu funny. Pentru mine a fost ceva nou. Stiu, la noi se mai gasesc in zona orsova, dar eu sunt de la pitesti.

Satui de ploaie si ninja si lipsa dulciurilor de la bodegile musulmanilor am intrat in mol sa mancam ceva dulce si sa ne delicatam cu o cafea. Si….de aici incepe povestea.

Desi este 7 decembrie, o sa va spun o poveste de Craciun. Sper sa ma scuzati ca nu e pozata toata, dar am realizat proportiile povestii abia la mijlocul ei.

A fost odata ca niciodata o papusa alba vie si zana. Care avea placeri la reni:

Zoofilie

In seara de craciun, zana noastra s-a bucurat tare. Si s-a aprins de bucurie. si s-a invartit.

aprinsa Invartire

 

Bucuria ei a atras fagotzii padurii. fagoti pe care nu i-am prins bine in poze  din pacate, fagoteria lor fiind prea fagoata pentru senzorul camerei

ceva

Fagoteria lor, in seara de craciun a facut multa placere in padure. Si ursu si renu si iepurele s-au bucurat. Si, din bucuria lor combinata a iesit Capitanul Fagot

Faggot

in acest moment deja am retras aparatul. Nu mai puteam. Asa ca in momentul in care au aparut omul de zapada si omul hipster, eu imi beam cafeaua, proasta, si imi mancam prajitura, proasta.

Povestea insa continua. Omul hipster este grinch. Lui nu ii place craciunul. NU vrea sa futa un ren. Si aici apar ele. Craciunitele. ca niste zane pe lsd.

Craciunite

Craciunitele ii dau lu omu hipster sa scrie o scrisoare cu ce isi doreste. Ce isi doreste omu hipster? O palarie cu acadele. Si, aici am reinceput sa pozez

 grup zanale pe lsd, omul hipster si omu de zapada si capitanul fagot

 

olaf – craiasa zoofila cu fagotzii de craciun si omul de zapada speriat.

Totul devine extrem de dubios. N-aveam ceva de filmat, asa ca nu va pot arata ce se intampla acolo. Era un dans latino cu versuri de craciun si muzica de kpop. Din pacate le-a iesit un gay pop pe droguri. Plm, in tara asta drogurile sunt ilegale. Dar, se pare ca asta nu ii impiedica sa face asemenea acte artistice psihidelice.

Si, cand totul parea ca a atins paroxismul, cand deja ma intrebam daca nu cumva in cafeaua aia era altceva, doar pentru ca ma vazusera turist….

mosu

A aparut mosu. Primul lucru pe care l-a facut a fost sa fie gay. Al doilea sa ii cada basca. Al treilea sa ii cada o chestie cu globuri de pe mana. Dupa care a dansat. Si a playbackat. Si au gaypopuit pana in momentul in care declar ca Romania nu mai are cu ce sa ma socheze.

veseli

 

Seara am mancat asa ceva cu 5 rame si am luat 6beri de 033 cu 40 de rame.

IMG_8469

Va continua…

 

colind malaccaian

mos craciun cu plete dalbe s-a gheit prin malaca

si se jura ca nu fute, decat un ren sau maxim doi

7 comentarii »

  1. omu ala de zapada nu era mirat deloc, avea gura cascata pt ca era in timpul serviciului 🙂 p.s.: bune alea aglomerate in farfurie?’

    Comentariu de Georgiana Jelea — Decembrie 7, 2014 @ 4:43 pm | Răspunde

    • este si asta un punct de vedere

      decente scoicile.

      Comentariu de animal00 — Decembrie 7, 2014 @ 4:50 pm

  2. Aveam și io-n plan să vizitez Malaezia anu’ ce vine. Dară văd că ce mi-i Malaezia, ce mi-i Thailanda, tot aceeași Mărie cu aproape aceeași pălărie. De gheu.

    Comentariu de oamadetinichea — Decembrie 7, 2014 @ 8:27 pm | Răspunde

  3. „5-10 rame/portie”

    io la asta sunt curios. la ăia se plăteşte în râme? sau era porţia de râme, ca atunci când cumperi momeală?

    Comentariu de boemul — Decembrie 8, 2014 @ 8:37 am | Răspunde

  4. Se pare ca te distrezi de minune dar nu vei sa recunosti ca renii ie sexi. In schimb te dai la testoasele care traverseaza strada ilegal.

    Comentariu de Mucegai Ales — Decembrie 8, 2014 @ 9:14 am | Răspunde

  5. Insula Langkawy e duty free..egal berea ieftina. Acolo e fain daca ai timp sa te sui pe munte si vazut vulturii….plin de meduze otravitoare in mare si daca ai noroc poate vezi so niste varani de komodo pe plajele mai retrase…

    Comentariu de Vlad — Decembrie 8, 2014 @ 9:23 am | Răspunde

    • vazui un mini varan. Adica era mini ca era cat scuteru

      Comentariu de animal00 — Decembrie 31, 2014 @ 11:29 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

