Unde scriu lu gigel

Decembrie 5, 2014

Ziua 1

Filed under: Malaezia; Vacanta — animal00 @ 6:02 pm

nu stiu cate ore am dormit aseara, oricum le-am dormit in scaun de avion. Dupa ce m-am uitat la doo filme Divergent si Maze runner, doar ca sa va zic voo sa nu va uitati la ele. Ala din fata isi dadea la maxim scaunul pe spate si ecranul de la klm e din prima generatie de lcduri, deci are unghi de vizionare cam 0%. Ca urmare, ca sa vad filmele am stat undeva pe spate, de noada statea in aer. L-am injurat pala, nu va speriati. Zboru a fost ok, deci noutatile le aflati de la mine nu de la stiri.

Am plecat de la ploaie si 1-2 grade. Nici in amsterdam viata nu era mai buna, iar in avion fu rece. Deci, imbracamintea mea era compusa din pantaloni lungi si primu strat de imbracaminte de ski. KL. 32 grade si uiditate in aer. Pardon, pentru o mai buna descriere, nitel aer in apa.

sentimentul pe care il ai dupa 23 de ore de zbor si aeroport, cand iti schimbi chilotii, bluza si pantalonu cu alti chiloti, bermude si tricou, basca te treci pe sandale…de neegalat. tine-ti minte.

Apropo. Prescurtarea banilor astora, pe aici, ii RM. deci, pentru o mai buna intelegere a cheltuielilor, le zicem rame. O rama e aprox 1 leu.

aeroport-centru. 35rame/persoana. Avand in vedere cas 40 km si ca ii faci in 29minute, nu e musai rau. deloc,

din centru, nu stiam cum plm sa ajungem aici. asa ca neam suit in taxi. Ba nene……BAH

1. nu stia strada. conducea cu o mana pe volan si doi ochi si cealalta mana pe gps. Care sa mor de nu, a reusit sa gaseasca strada cu 1km inainte sa ajunga la ea. intre noi fie vorba, l-a gasit cand a ajuns la strada. SUPER GPS
2.  ne vede straini. ne intreaba una alta. Ne zice sa stam linistiti, ca nu e negru. El e MARO, nu negru, deci sa stam linistiti

3. dupa 20-30 dracu mai stie cate minute, ajungem in cartier. taximetristu “pfuaaaai…stati in china town. Mai e unu, da asta e china town 2. aveti grija pe aici, ca chinezii is mai mafioti.

4. “cand e cina aici?” “cand vreti. Aveti asa, daca se termina in… e mala, daca se termina in ..e indian, daca se termina in…e musulman, daca are desene…e chinez. Aveti si burger king si kfc”

5. sa facem la stanga sau la dreapta? Am facut la dreapta. Era la stanga.

Bah nene, dupa tot amuzamentu rasial, informational si timp pierdut in masina, era o cifra pe aparatu lui care arata 25. Ma gandeam ca e vreo 26 de rame. Pula. 13rame. i-am lasat 14 ne-a multumit.

 

Hotelu e genial. cam scump, dar plm 4 stele. Inainte sa plecam am reusit sa setez codu gresit la seif. Asa ca am blocate 700 de rame, pasapoartele si cardu cu lei multi. IEI mi.

 

Am plecat. era tarziu, asa ca am mers sa vedem petronasurile. Am ajuns intrun mol. neam plimbat, neam invartit, nu stiam cum sa ajungem la turnurile pizdii. Mergem la niste info acolo. ce am aflat: Nu stiam cum sa ajungem la petronasuri, mai ales ca era greu sa ajungem la ele, de unde eram. Din ele 😀

spre hotel fu distractiv. dece sa mergem la statia de monorail, alta zi alta poveste, pe care o stiam. In loc sa mergem la aia mai aproape?

Asa ca, in loc de stanga am luat-o la dreapta. Ne-am intos. Am intrebat oamenii, unde pula mea e statia pizdii. Un politist ne-a zis ca nu stie, pe deasupra. Alt taximetrist m-a trimis printre stradute. Ca sa intelegeti: eram pe la ateneu si aveam nevoie la romana la metrou. Dupa multe mui, intrebari si alte cacturi am ajuns.

era 21:21. Eu de la 9 mancasem aproximativ un iaurt inghetat. Bausem un ceai. Si niste suc si o conserve de nescafe.

mi-era foame, voiam bere si eram obosit. Am ajuns in zona hotelului. Am zis ca nu vreau unde e berea scumpa, asa ca oricum, am ajuns unde era berea scumpa. si, la intrare in…nici nu stiu cum sa ii zic. fast food nu e corect, restaurant e caterinca. Chestia unde manci. La intrare ne- intampinat un sobolan. Din fericire, n-am plecat

Berea: 15rame.

un fel de mancare, ala de tipul pe care il mancau toti. fast foodu malaezian: 5rame. de aceste 5 rame primesti niste paste cu fructe de mare si germeni de soia si un sos iute exceptional. Nici macar nu iti pasa ca e iute, totu e atat de bun. si e 5 rame, deci cam 6 lei.

Eu m-am dat in barci,. Calamar gatit pe loc, intr-un sos iute facut cu urme de zeu gastronomic, un sos dumnezeiesc, cu bame, ceapa si castraveti si lamaie si frunza de banan sau ceava. 21 de rame cu tot cu orez. Basina, dar…plm. In juru meu, era fix ca in filmele cu cichi cian. Aceiasi oameni, aceleasi mancaruri, doar ca astia nu manca cu bete. iau cu furculita, pun in lingura si baga in gura. CEL MAI BUN STIL EVER. am incercat sa ii las aluia de imi dadea mancarea 0.2 rame. Mi-a multumit, dar s-a retras. Bun.

 

Speed 2 la tv, In engleza. Ne subtitrat. NE dublat. Ne nimic.

mai am o bere si ma culc. Va pup

2 comentarii »

  1. Bere 15 rm… te-au cam facut la buzunar….cea mai scumpa care e Tiger…. berea lor nationala e 3 ringhits… Incearca Fried Kway teaoh…. penang style daca gasesti…. bah khu teh….e supa care o faci pt piftie doar ca e cam maronie…. supa Laksa si Nasi lemak!!! Iar desert mango sticky rice!!! Taxiurile sint foarte ieftine…. Maninca la restaurante cit mai normale pe strada… 90% vorbesc engleza….. de aia nici subtitrari….

    Comentariu de Vlad — Decembrie 6, 2014 @ 4:51 pm | Răspunde

    • da ma. s-a pus tot KLu sa ma faca la bere. Plm, berea de 064 la supermarket e 12.. cea mai ieftina bere vazuta in KL: 4.85, skolu de 033.

      Comentariu de animal00 — Decembrie 6, 2014 @ 6:10 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

