Unde scriu lu gigel

Decembrie 2, 2014

Transfagarasan 2014

Filed under: aberand — animal00 @ 10:04 am

In fiecare an, cu prilejul apropierii filelor care au decembrie pe dansele, un numar oarecare de tineri frumosi, deosebiti si inimosi, numit de acum Retarzii, isi scot alibiul care contine termenii “bicicleta” si “munte” de la naftalina.

Nici anul asta nu fu exceptie, asa ca vineri sara, eram sunat de la Cartisoara “animaleee, vii incoa odata, ca sembata astia fara tine”. Fata de alti ani retarzii dormeau (majoritatea), sperand ca dimineata sa rupa muntele in doua, sa dea la lanturi pana ies scantei intre cauciuc si asfalt.

Dimineata ne-am trezit, ne-am salutat politicos cu aia de nu ne-am vazut: “aseara v-ati culcat ca niste gaini odata cu aparitia intunericului” – “sugi cocoselu ca noi beam de la 2”, ne-am suit pe bicle si am ajuns la cascada unde am consumat iar niste consumeuri. Sau cum plm se zice la bere si jagger.

Seara n-are rost sa zic ce s-a intamplat. Asa ca las filmuletu de la coborare. Adica din momentu in care am inceput sa cobor, pana cand o defectiune tehnica la vezica m-a facut sa opresc pe marginea drumului.

https://www.youtube.com/watch?v=4chgd9UAadM

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

