Unde scriu lu gigel

Noiembrie 11, 2014

Interviuri

Filed under: aberand — animal00 @ 10:55 am

domnisoara la interviu

 

I: “Avem doi vectori sortati. Scrieti un algoritm eficient pentru a descoperi  n cel mai mic element din uniunea celor doi vectori.”

R: Consideram n un numar convenabil ales, sa zicem 1. Daca v[0]>j[0] atunci raspunsul e j[0] daca nu e v[0].

dilema angajator: Bine, si daca eu vreau n sa fie 7?

R: atunci e alta problema mai complicata

 

Dilema angajator: De ce ai luat doar 97 la testul IQ?

R: erau prea multe intrebari. A inceput sa ma ia durerea de burta si n-am mai putut sa ma concentrez

 

Unii oameni sunt superbi

4 comentarii »

  1. Interviu la noi:

    Q: Cam ce complexitate crezi ca are algoritmul asta?
    A: …pe o scara de la 1 la 10?!

    Comentariu de jollyca — Noiembrie 11, 2014 @ 5:31 pm | Răspunde

    • deci la tine picam interviu ca nu mai stiu asta 🙂

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 11, 2014 @ 5:36 pm

  2. ba la mine cea mai incuietoare intrebare la un interviu a fost: „in we pe ce munte mergi?” am ramas masca, initial nu mia venit sa cred (dupa am zis sa ma dau mare doar ca nu mai stiam un munte nou si mi era rusine sa ma repet).

    Comentariu de Ratonu' — Noiembrie 11, 2014 @ 9:15 pm | Răspunde

  3. Am fost odata la un interviu si m-a intrebat ce as face daca as lucra cu cineva care n-are chef sa lucreze si vine sefu’ si ma intreaba de ce n-am terminat treaba.

    Comentariu de Poze Haioase — Noiembrie 13, 2014 @ 10:51 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

