Unde scriu lu gigel

Noiembrie 6, 2014

Tinereti

Filed under: aberand — animal00 @ 4:26 pm

acum niste multi ani aveam un coleg de apartament.

Si el avea o fosta plecata in Italia, care intr-o zi i-a trimis un kil de parmezan. Un kil in plm. Din ala bun, de abia astepti sa fierbi niste paste, sa adaugi una alta dupa care sa razi parmezanul peste ele si sa faci dragoste cu ele. Preferabil nu stil "american pie" ci metaforic, dar, cine sunt eu sa  va judec placerile?
La 2 zile dupa achizitia cadoului, am plecat eu in concediu. 2 saptamani. Austria. Bicicleta. Dormit pe marginea garlei. Frumos, da v-am mai povestit.

Dupa astea 2 saptamani, mi-am fiert pastele, am adaugat restul de materiale si am deschis frigiderul sa iau parmezanu, sa rad sa fac dragoste metaforic cu pastele. Ma uit bine. Dupa care ma mai uit odata. Si iar. Dupa 12 numaratori mi-a dat ca frigiderul contine fix deloc parmezan. Congelatorul detinea o cantitate dubla de parmezan adica fix nici un pic.

Fracmiu, care si el locuia pe acolo, trebaluia pe acolo. asa ca il iau la chestionat: Ma. Cum pula mea ati reusit sa mancati un kil de parmezan intro saptamana urmata de alta, care adunate dau 2 saptamani? N-ati mancat decat parmezan?

fracmiu suparat: nu ma. L-a dat afara stapana-su. L-a aruncat la ghena.

eu: in numele lu santana cel preaiubitor de frumos si mare cantacios, pacat de ala care canta la chitara si ii fute showul, DECE?????

fracmiu: se uscase.

8 comentarii »

  1. Asta… Cred că de mult n-am mai râs așa rupt de șale. Am ras, am râs până am dat cu fruntea in blatul de la birou!
    Se uscase…. EPIC!

    Comentariu de Mucegai Ales — Noiembrie 6, 2014 @ 4:35 pm | Răspunde

  2. ş-atunci i-ai condamnat pe toţi la moarte..
    sau măcar ai schimbat colegul, sper :))

    Comentariu de boemul — Noiembrie 6, 2014 @ 4:36 pm | Răspunde

  3. Salam, babic si vaca neproaspata, mai baga 😀

    Comentariu de aphextwinz — Noiembrie 6, 2014 @ 4:46 pm | Răspunde

  4. Si eu am luat branza de asta uscata in Cortina d’Ampezzo, si ma miram ce branza proasta au italienii. Ca la pret, parea buna, ca era destul de scumpa. Dar mancata cu paine, salam si rosii e cam naspa.

    Comentariu de csuporj — Noiembrie 6, 2014 @ 7:10 pm | Răspunde

    • niste nesimtiti

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 7, 2014 @ 9:53 am

  5. Nu se mai taia cu atza, asta e.

    Comentariu de jollyca — Noiembrie 7, 2014 @ 12:48 pm | Răspunde

  6. Eu unu ma bucur, ca am asistat la multe M.L.isme. Cel mai bun coleg de apartament pe care il putea avea cineva. Pana la urma pana mea era branza lui si cind a aruncat-o probabil se gandea „De Ce mare branza mai pot face eu cu juma de kill de branza uscata”
    Juma de kill ca studentu’roman sarac mananca si Parmezan cu paine daca nu are ce altceva.

    Comentariu de Fracsu — Noiembrie 7, 2014 @ 1:23 pm | Răspunde

  7. tare de tot 🙂

    Comentariu de Gopo Van Gopo — Noiembrie 8, 2014 @ 3:43 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

