Unde scriu lu gigel

Octombrie 22, 2014

Confesiunile unui studiator al pietii

Filed under: aberand — animal00 @ 9:29 am

pentru ca arhi are dileme, azi scriem ceva care sa sune ca in titlu. nu este treaba politica, mai ales ca aia e cu dedicatie. Deci, cum facea animaloo studii de piata.

se face ca era anu undeva primavara. Si lipsa banilor era accentuata de iubirea pentru bere. Pe langa multe mizerii, inclusiv chestii politice: vopsit stalpii cu moaca lu lis, mers in campania lu isarescu pe la toate intalnirile sa dea bine la poze, etc, a venit si ideea de a merge sa fac studii de piata pe bani. Banu venea la cate foi umpleai.

Plin de entuziasm am ajuns la o tanti prin zona kiselef. Voi ati vazut vreodata apartamentele alea? 100 si de metri patrati, garaj, etc, etc, etc. Si am stat. si am completat cele 10000 de intrebai in juma de ora. Si am realizat ca asta nu e treaba. Pana faceam minimu de foi se ducea spre pula timpu acordat berii. Asa ca m-am uitat mai bine la intrebari si am zis “pac, intreb astea, vad ce raspund si de restu bag eu la camin”.

pe teren:“buna ziua, aveti timp pentru 10 intrebari? multumesc”

la camin: “bah, lasati-ma ca am de completat niste grile”

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

