Unde scriu lu gigel

Octombrie 20, 2014

Io cult

Filed under: aberand — animal00 @ 11:46 am

vineri seara. Bodega, bere, taxi spre casa.

La un moment…de la casetofonu masinii, supriza: fuer elise. mi se pare simpatic si ma intorc in spate “si elise asta ma, sa nu il placa pe betovan”. Taximetristu se uita nitel contrariat din spatele ochelarilor de tocilar. Schimba repede melodia. Eu: geaca de piele, creasta, cercel, nitel aburit. “aaa, frumos, moonlight sonata”. Taximetristu si mai uimit. Schimba iar melodia. “asta stii ce e”.

Eu…”nu chiar, alea doo de dinainte is celebre tare, asta pare ceva din carmen da nu stiu ce e”. Taximetristu cu ochii bulbucati arata pe ecranu casetofonului…ceva “carmen”. mi s-a zis din spate, eu eram baut si ma uitam pe geam sa ii zic unde sa faca stanga. 

nu neaparat ca-s cult, dar macar i-am dat motiv de poveste unui taximetrist “bah, era unu d-asta, creasta, piele, beat pl, stia tot”.

3 comentarii »

  1. se spune „stia tot mai rau ca nevasta-mea”

    Comentariu de Loki — Octombrie 20, 2014 @ 11:50 am | Răspunde

  2. Cat i ai lasat bacsis? Cred ca te tinea mai bine minte pt asta.

    Comentariu de Ratonu' — Octombrie 20, 2014 @ 12:45 pm | Răspunde

    • i-am dat clasicul 10 lei

      Comentariu de animal00 — Octombrie 20, 2014 @ 12:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

