Unde scriu lu gigel

Octombrie 17, 2014

Esecuri vegane

Filed under: aberand — animal00 @ 9:07 am

Prima incercare de a face falafel a fost si primul esec.

Desi avertizat ca nu prea merge cu dala de la conserva m-am chinuit sa il fac. La ulei s-a futut. La cuptor s-a facut cat de cat. Totusi, ca sa fie totu frumos, am pus sare cat pentru alta mancare. Macar le-am facut iuti. Dar merg aruncate intr-o salata, pe post de sare Zâmbet

  intai mi-am pregatit ferarriulIMAG1453 dupa care l-am trecut pe robot ca blenderul nu ma satisfacea Gură deschisă

 

IMAG1455condimentele

IMAG1457IMAG1459 – biluetele, nu de muci

si rezultatele dezastroase:

IMAG1460

 

next time fac mai bine.

5 comentarii »

  1. Io zic sa te întorci la halcile de carne!

    Comentariu de Cristi — Octombrie 17, 2014 @ 9:51 am | Răspunde

    • da. carne n-am gresit niciodata 😀

      Evident ca ma intorc. E buna leguma, da carnea e gustos

      Comentariu de animal00 — Octombrie 17, 2014 @ 9:53 am

  2. Am si io in sfarsit doua achievement-uri luate cu brio: falafel si humus 😛

    Comentariu de krossfire — Octombrie 17, 2014 @ 9:54 am | Răspunde

  3. rahat oriental cu susan… ce nu ti-a iesit?

    Comentariu de V — Octombrie 22, 2014 @ 1:53 pm | Răspunde

    • nimic

      Comentariu de animal00 — Octombrie 22, 2014 @ 1:56 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

