Unde scriu lu gigel

Octombrie 14, 2014

Caragialism

Filed under: aberand — animal00 @ 4:00 pm

Adevarul e ca traim cea mai amuzanta si plina de personaje deosebite campanie electorala din Romania. Caragiale, pe cat de geniu era, nu a reusit sa ofere o comedie de grandoarea vietii reale din perioada asta.

Practic, daca miza nu ar fi in buzunarele mele, in timpul meu, in amortizoarele rablei mele, in caldura apei de la chiuveta si in general in ordinul mic al chestiilor care imi plac in comparatie cu cestiile care nu imi plac, as rade cu lacrimi si m-as bucura.

Asa, stau, ma uit, ma scarpin la oo si ma gandesc ca ce ar merge sa le dam la toti muie. Din pacate, nu cred in mos craciun.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

