Unde scriu lu gigel

Septembrie 25, 2014

Pirateria e rea. Mkay?

Filed under: aberand — animal00 @ 10:33 am

acu doua zile am terminat de vazut seria 4 din ala cu zombilai. NU imi pasa cat de rau e, dar ramasese nevazut. Si, evident, l-am dat jos de pe torenti. Si, evident, m-am gandit la toti aparatorii justitiei, neimplicati in productia serialului, justitie sau chestii care sa fie macar tangentiale cu serialu cu zombi. Si ii vedeam cum ma cearta ca am piratat serialul. si care raspund cu “da nu e dreptul tau sa vezi serialul asta” la intrebarea cinstita: bine coane, eu platesc, dar cum il vad?

ei au dreptate.

Pirateria e rea.

Nu e dreptul meu sa vad serialul ala.

Nu e obligatia producatorului sa imi puna la dispozitie serialul ala.

Dar. Daca eu nu am posibilitatea legala sa vad serialul, care este pirateria mea? Adica, pe intelesu prostilor, ce bani pierde corporatia care a facut filmul, in momentul in care eu il piratez?

Sa nu il piratez ca nu e frumos?

Iar au dreptate. Si ei au creierul dar nu il folosesc. Pentru ca…motive.

3 comentarii »

  1. Astepti 5 ani pana apare pe DVD, si-l comanzi din SUA. Pentru ei nu conteaza ca din 10 filme 9 nu ai cum sa le vezi, conteaza sa incaseze din 1-le ala care-l „vand” si aici sa incaseze cat mai mult. Cum poate sa zica ca in afara SUA, unde nu se ruleaza la cinema, esti liber sa-l descarci de pe net, iar in SUA e interzis?

    Comentariu de csuporj — Septembrie 25, 2014 @ 11:29 am | Răspunde

    • exact. Si nici nu e frumos sa piratezi 😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 25, 2014 @ 11:40 am

  2. (trecem usor peste momentul jenant in care recunosc ca habar n-am sa downloadez macar o melodie de tel cu Guta) intreb si eu in topic: daca nu il iau de pe net oricum ar fi nu ma duc la multiplex nici moarta . Prefer sa vad BD a 412 oara. Nici de la mine nu se pierde nimic, nu? Intreb doar asa de principiu.

    Comentariu de ILUZIA — Septembrie 25, 2014 @ 2:41 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

