Unde scriu lu gigel

Septembrie 22, 2014

Dilema zilei

Filed under: Dilema zilei — animal00 @ 10:35 am

Sunt un român ca oricare altul. Sunt strănepotul unui român din Ardeal care în 1917 a cerut cetăţenie română. Sunt nepotul unui preot care m-a învăţat să cred în Dumnezeu. Cel care crede în Dumnezeu este un om bun. –Ponta, pe fondul unei adunari pe stadion, stil NK

Eram fariseu. Nu există reţete pentru a sta drept în faţa lui Dumnezeu. Acum am spus pentru că aşa a vrut Dumnezeu. – Turcescu, pe fondul unui discurs de un misticism bolnav care l-ar face pe gadea mandru

 

Bah oameni buni. Cat pula mea am baut in uichendu asta si unde m-am trezit?

2 comentarii »

  1. Ponta e o inspiratie pentru mine. Si pentru ca si eu suynt un roman din ardeal, ma duc maine sa cer si eu cetanenie romana.

    Comentariu de Negrutz — Septembrie 22, 2014 @ 10:55 am | Răspunde

  2. deci cum?

    Comentariu de Mucegai Ales — Septembrie 24, 2014 @ 12:49 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

