Unde scriu lu gigel

Septembrie 10, 2014

Poveste

Filed under: aberand — animal00 @ 11:06 am

uneori exista povesti amuzante. Alteori nu. Dar, ieri am auzit o poveste. Nu am ras. Nu am plans. Doar am rugat povestitoarea sa recunoasca faptul ca tot ce a povestit este doar rodul imaginatiei ei bolnave. Eu stiu ca exista oameni prosti, dar…ceea ce am auzit ieri depaseste orice imaginatie bolnava.

pentru ca am fost rugat sa sterg, las doar bancu

Banc sec: doi baieti au castigat o excursie de vis dar aveau si prietena.

Eu cobor la urmatoarea statie de pe orbita. Ma mut pe luna.

33 comentarii »

  1. Ăăă…
    P*** mea.

    Comentariu de Bogdan Constantinescu — Septembrie 10, 2014 @ 11:15 am | Răspunde

  2. Banc sec: doi baieti au castigat o excursie de vis dar aveau si prietena.

    Comentariu de ILUZIA — Septembrie 10, 2014 @ 2:11 pm | Răspunde

  3. Mai bine sa vina sa le povestesc eu cum e la astea, ca am lucrat in ambele corporatii.

    Comentariu de Claudiu Nicorici — Septembrie 10, 2014 @ 3:09 pm | Răspunde

  4. PLM, astia au sediu si in Hawaii in PLM!!!!! In PLM, pastreaza-mi loc de parcare pe Luna!

    Comentariu de Jules — Septembrie 10, 2014 @ 3:25 pm | Răspunde

    • Exact in plm!

      Comentariu de animal00 — Septembrie 10, 2014 @ 3:45 pm

  5. La modul serios, eo pe astia doi nu i-as angaja nicaieri. Motivele sunt evidente.

    Comentariu de Tugurlan — Septembrie 10, 2014 @ 4:46 pm | Răspunde

  6. Ah, ai editat post-ul…ihi.

    *de ce crezi ca am editat?

    Comentariu de Tugurlan — Septembrie 10, 2014 @ 4:48 pm | Răspunde

  7. scuze dar eu nu inteleg bancul – e ceva legat de etosul romanesc?

    Comentariu de fetita — Septembrie 10, 2014 @ 10:48 pm | Răspunde

    • din pacate nu mai are sens. am fost rugat sa scot povestea de pe blog

      Comentariu de animal00 — Septembrie 10, 2014 @ 10:52 pm

  8. Doi „magarusi rai” pfft, „ursu negru” w0w ce sa te astepti de la ei.

    Comentariu de Licaon_Kter — Septembrie 10, 2014 @ 11:15 pm | Răspunde

  9. păi sheet, fă-ţi şi tu o pomană şi dă povestea pe mail :))
    altfel o să mă gândesc toată ziua la ce ar fi putut fi.
    jur că nu mai spun nimănui!

    Comentariu de boemul — Septembrie 11, 2014 @ 7:55 am | Răspunde

  10. Povestea e asa: doi tantalai au renuntat la o oportunitate foarte interesanta, fara cheltuieli din partea lor dupa ce s-au consultat cu prietenele. Chiar si un magar era mai destept ca ei (pun intended).

    Comentariu de Tugurlan — Septembrie 11, 2014 @ 8:40 am | Răspunde

    • asa 🙂 ca sa nu dam nume ca e chestie legala.
      oportunitatea inseamna excursie oriunde in lume. Si au ales bucurestiul

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 8:45 am

  11. Deci orice loc din lume puteau vizita…drum platit tur-retur…+diurna babana…si aia 2 bolovani dup[a consultanta cu prietenele au ales sa viziteze sediul din…Bucuresti :)))
    Argument forte:ei locuiesc in Bucuresti…Mai animal,da si noua numele lu` ceia ni doi bolovani,ca poate ne lovim in viata de ei si sa nu-i scuipam!

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 8:47 am | Răspunde

    • Ma oameni buni…voi credeti ca am scos denumirea din text ca n-aveam ce face?

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 8:48 am

  12. Te-au amenintat ca se judeca cu tine? Sa moara motanul m3eu virgin,daca ai asa instanta vin spectator din Baia Mare.Promit.Is prea prosti sa moara necunoscuti mai animal…parerea mea…

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 8:51 am | Răspunde

    • nu aia doi. aia doi nu stiu cine sunt. si nu pe mine. Ci se poate ajunge la donsuara care mi-a povestit.
      Intre noi fie vorba, nu cred ca era ceva, dar, daca te roaga oamenii lucruri, mai asculti 😉

      Oricum, eu am fost socat.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 8:54 am

  13. ma duc sa-mi aduc o juma` de litru intreg de palinca…daca fuc,k oarece nefacuta macar am o scuza,eram beat…da sa te scuzi ceva de genul:” eram prost…” futa-i `mnezo de bolovani…si bolovanul meu cAre sta pe varza sa mi-o tina sub moare in butoi e mai destept ca aia…

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 8:59 am | Răspunde

    • nu inteleg de ce iti insulti bolovanu 😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 9:04 am

  14. la a doua vedere/gandire realizez ca nu ar trebui sa ne intereseze cu7m ii cheama pe bolovani…Pe donsuoara cum o cheama?:P ea trebe apreciata ca e mai greu de gasit o femeie desteapta si cu simtul umorului…e cazul sa divortez? zi din prima ca amu is hotarat…adica unicul meu neuron in coalitie cu sucul de pruna e hotarat….

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 9:16 am | Răspunde

    • vezi ca astea de mi-au povestit sunt d-alea carora le plac canistrele. Pline cu alcool 😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 9:18 am

  15. adica donsoara e mai multe?pfff,nasol ca io-s impotent…da` as putea castiga o excursie oriunde in lume si m-as consulta cu dansele inainte sa aleg excursie in Baia Mare..

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 9:21 am | Răspunde

    • depinde de ce gajici. alea de mi-au povestit sau alea de nu si-au lasat pretenii

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 9:22 am

    • ma,pana ajung eo la consultanta cu donsoara care e mai multe,hai la niste macaroane cu brânza si cu jumere din carnat..ca tot ne scoti ochii cu talentu tau de chef…master chef…

      Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 9:22 am

  16. macaroane cu branza si jumari de carnat? that’s new…
    bine, palinca aia nu poate sa stea asa…singura

    Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 9:24 am | Răspunde

  17. deci ca sa te ajut sa ti se pishe limba,tai carnatul de casa feliute si apoi fiecare felie in jumatate..le prajesti(eo le ard,mama lor de jumere)…pentru gust faci si jumere din slanina separat…nu le faci impreuna ca se prajesc in timpi diferiti..apoi dupa ce se termina jumatatea de palinca daca mai esti vertical manci macaroane cu branza si cu jumere…daca nu,manci cand te trezesti daca mai ai loc in stomac de la moarea de varza…

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 9:28 am | Răspunde

    • Glorie colesterolului

      Comentariu de animal00 — Septembrie 11, 2014 @ 9:31 am

  18. nu detaliez,doar consemnez ca egzact amu manc macaroane cu branza de vaca si cu jumere…nu detaliez ce fel de jumere..

    Comentariu de Dorel santieristu`,zis "injineru`" — Septembrie 11, 2014 @ 12:57 pm | Răspunde

  19. sa mi bag pula animal de cand faci tu ce te roaga lumea, da o/da i in plm aia ar fi meritat sa fie arsi pe rug la cat de idioti sunt.

    Comentariu de Ratonu' — Septembrie 11, 2014 @ 5:52 pm | Răspunde

    • nu era de ei, ci de povestitoare

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2014 @ 8:52 am

    • pai si aia nu merita… arsa?

      Comentariu de Ratonu' — Septembrie 12, 2014 @ 6:20 pm

  20. plm nici macar nu e sexual. de vis si prietena suna a altceva.

    fmm de publicitate mincinoasa, banat-e-ar cna

    Comentariu de V — Septembrie 12, 2014 @ 11:41 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

