Unde scriu lu gigel

Septembrie 3, 2014

Despre lampioane.

Filed under: aberand — animal00 @ 8:47 am

se da text

nici macar n-am vazut toate comentariile. Ii iertati stilul omului, nu e chiar cel mai bun cu condeiul. Dar, voiam doar atat sa va transmit: cand aprinzi un lampion, undeva in anglia un iepuras este facut tocana proasta, undeva in romanai un pisoias isi pierde vederea, undeva in statele unite un catelush este calcat de masina si undeva in creierul meu fatza ta devine mongoloida.

Steti niste prosti. Ati manca orice cacat marketat bine. Sunteti fix ca retarzii de pe la spitalele lu doamna doctor “uuuu, shaini”, dar voi va imaginati ca faceti ceva frumos. Presupun ca va puneti si o dorinta nu? Cand vedeti cate o fantana aruncati o moneda nu? Ca asa functioneaza spiritul dorintelor, poate face orice, dar nu prea are bani.

Spritul asta e ca un fel de asigurator de dorinte? Din toti banii care se arunca, alege aleator pe cineva si ii cumpara dorinta aia. Mai nasol e de aia de  vor sa futa pe x sau y. Ca alea nu pot fi cumparate, cu marunt. Alea is curve mai scumpe de atat. Asa ca a aparut lampionu care e mai scump. Problema e ca banii nu merg la spirit ci la gipsalaul de vi le vinde pe plaja. Care el, la randu lui le-a cumparat de la chinez. Problema e ca in povestea asta, singurii destepti sunt astia doi. Dobitocii sunteti voi, albii arieni cu facultate, de clasa medie, care va ganditi ca faceti ceva frumos. Da. Faceti ceva frumos. Ma faceti sa par destept.

5 comentarii »

  1. big laic

    Comentariu de Semnal de Alarma — Septembrie 4, 2014 @ 7:41 am | Răspunde

  2. Eu n-am inteles prea bine despre ce e vorba mai sus… am inteles ca e critica la adresa lambioanelor. Yeah, whateva, eu n-am inteles niciodata de ce se intampla asta, tot ce stiu e ca toate lambioanele alea aterizeaza undeva pe sol, deci gunoi, deci hai sa facem si noi gunoi. Esti amendat daca te vede militianul cu plasa de gunoi lasata in fata curtii, dar ti se zambeste ingaduitor atunci cand arungi gunoi in aer sa pluteasca.

    Referitor la textul baiatului – daca-ti ia acoperisu foc de la o pastila d-aia de parafina din lampion inseamna ca constructoru’ ti-a dat teapa suprema.

    Comentariu de jollycajollyca — Septembrie 4, 2014 @ 10:20 am | Răspunde

    • coane, casa mai are pe langa si cacaturi. Mai un fan, mai o hartie…

      Comentariu de animal00 — Septembrie 4, 2014 @ 10:22 am

    • Vin si eu cu mentiunea: coaie, da tu stii cum arde o nenorocire din aia de parafina? 10 minute fara jena cel putin. Si nu toate acoperisurile sint din tabla sau tigla.
      Si toate acoperisurile au si lemn (pazie, structura etc). Si poate nu-ti pica pe acoperis. Iti pica pe plm ceva care arde usor. Si e linga casa.
      Si cind iti arde ceva 10 minute minim pe un altceva care poa sa ia foc la un moment dat, fii sigur ca se face foc. Mare.

      Comentariu de Jules — Septembrie 8, 2014 @ 11:18 am

  3. Ied șeridan – I sii faier… Ori freaier?

    Comentariu de Mucegai Ales — Septembrie 5, 2014 @ 3:54 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

