Unde scriu lu gigel

August 28, 2014

Vegani. Credinte

Filed under: aberand — animal00 @ 11:02 am

  • "Dupa alcoolism si fumat, consumul de carne este cea mai raspindita cauza de mortalitate in tarile din Europa, SUA, Australia". –Journal of the American Dietetic Association, iunie 2003

  • "Industria carnii de vita a contribuit la mai multe decese in America decat toate razboaiele din acest secol, toate dezastrele naturale si toate accidentele de automobil luate impreuna. In cazul in care carnea de vita este ideea ta de ‘hrana adevarata pentru oameni adevarati’ (slogan al industriei in SUA), ar trebui sa te asiguri ca locuiesti intr-adevar aproape de un spital cu adevarat bun." -Neal D. Barnard, medic, presedinte al Physicians Committee for Responsible Medicine, Washington, D.C

 

Ce intelegem noi de aici? Daca manci carne risti sa mori.

Ce inteleg eu de aici? Daca nu manc carne devin nemuritor.

Sa nu imi ziceti…si veganii mor? Dar cum? ca nu fumeaza, nu beau si nici nu manca carne. Sincer, nu inteleg. Oare…moartea e data de faptul ca oamenii mor?

9 comentarii »

  1. Si daca mananci orez risti sa mori. In principiu daca mananci esti mancat. Si daca nu mananci tot mancat esti. E greu sa gasesti un mix bun..

    Comentariu de Gogu Balauru — August 28, 2014 @ 11:40 am | Răspunde

  2. Principalul motiv al mortii este nasterea.

    Comentariu de misu'L — August 28, 2014 @ 12:57 pm | Răspunde

  3. Ai uitat sa zici ca veganii nu se fut

    Comentariu de Ratonu' — August 28, 2014 @ 3:55 pm | Răspunde

    • Ie o minciună! Daca nu se fut, atunci cum se înmulțesc, pe feisbuc?

      Comentariu de Mucegai Ales — August 29, 2014 @ 7:08 am

    • ca bacteriile, prin diviziune

      Comentariu de animal00 — August 29, 2014 @ 8:33 am

  4. Eu înțeleg că mori da’ pe prescripție. În america nu mai ai voie sa mori așa…de capul tău, cauze necunoscute, etc. Stat polițienesc, plmea.

    Comentariu de Mucegai Ales — August 29, 2014 @ 7:07 am | Răspunde

    • exact. ce plm ii haosu asta?

      Comentariu de animal00 — August 29, 2014 @ 8:33 am

  5. nea hanimalu, m-am apucat de facut laba pedalat si na, dupa 3-5 ore, ma opresc sa beau o bere si parca tot nu e bine?

    sa schimb dozaju(e 500 ml doza)? sa schimb berea?(e amstel)

    Comentariu de V — August 29, 2014 @ 11:27 pm | Răspunde

  6. Ba multi vegani mor chiar mai repede. Sa fie invidiosi zeii?

    Comentariu de krossfire — Septembrie 1, 2014 @ 9:36 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

