Unde scriu lu gigel

August 27, 2014

Dilema antisemita

Filed under: rasismu amuzant — animal00 @ 3:14 pm

Daca zic ca n-am cunoscut nici un evreu care sa imi placa sunt antisemit? Dar daca in apararea mea folosesc argumentul ca n-am intalnit nici un evreu care sa imi displaca? pentru ca n-am intalnit nici un evreu pana acum?

 

Vorbind de antisemitism. Cat de caterinca e faptul ca Himmler l-a angajat in SS si l-a facut inclusiv general pe unu, cu scopul sa ii gaseasca Sfantu Graal. Si unu ala era un evreu homosexual?

8 comentarii »

  1. sigur nu era si negru?

    Comentariu de Gogu Balauru — August 27, 2014 @ 3:20 pm | Răspunde

    • doar gajicasu

      Comentariu de animal00 — August 27, 2014 @ 3:21 pm

  2. Si l-a gasit?

    Comentariu de Loki — August 27, 2014 @ 3:57 pm | Răspunde

    • l-au gasit ca e homosexual si evreu si l=au sinucis

      Comentariu de animal00 — August 27, 2014 @ 4:02 pm

    • vazui si io documentarul, si zice ca ala s a sinucis. oricum il gaseau ca ala fugise in austria cu cateva zile inainte de anschluss…

      si io zic ca era doar evreu, poponaritatea nu au reusit sa o dovedeasca.

      Comentariu de Ratonu' — August 27, 2014 @ 9:00 pm

    • Intre noi fie vorba, cred ca documentaru a zis „evreu” la misto.
      Ca de poponar era. Si, in 39 si-a dat si demisia din SS, de parca SS era clubu de noapte alu gajicasu

      Comentariu de animal00 — August 28, 2014 @ 9:19 am

  3. nu eşti. problema e că noi românaşii întâlnim evrei mai ales ca oameni de afaceri, chiar şefi (eu am avut doi). nu cred că am avea vreunul probleme cu un evreu roacher şi beţiv :))

    Comentariu de boemul — August 28, 2014 @ 9:38 am | Răspunde

  4. Io zic că au angajat omul potrivit, Evrei au inventat graalul si au clasificat gheiala drept păcat, deci evreii sa se scobească in cur si să găseasca paharul ăla imaginar! Daca nu, sa plateasca. În bere!

    Comentariu de Mucegai Ales — August 28, 2014 @ 10:45 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

