Unde scriu lu gigel

August 20, 2014

wtf moment

Filed under: aberand — animal00 @ 4:29 pm

Am fost ieri la meci. Dupa meci, nici macar nu ne chinuim sa luam un taxi, mergem la omu de sta langa stadion sa bem o bere. Eu cu el numa. bem o bere. “bah, hai in centru vechi la o alta bere”.

Dupa 10 minute de cautat taxi, eu imi bag pl.  “ma duc pe jos acasa, ca nu mai pot”. Ies din casa, gaseste ala taxi. Ca atare…m-am dus in centru vechi.

Discutie in taxi. Omu in fata. Eu in spate lesinat.

Taximetrist: “ati fo la meci?”

noi: “ihi”.

T: “sa nu imi ziceti ca sunteti stelisti”

eu: “nuuu…suntem bulgari”.

Taximetristu se apuca sa puna imnu lu dinamo. Eu in spate lesinat. Omu in drepta ii zice ca de vreo 20 de ani il doare in pula de ceea ce se aude in jur. Dupa un minut, vede ala ca ne doare la pula, da inapoi pe radio (kiss parca) si avem o discutie de oameni. Ne-am si salutat la plecare.

4 comentarii »

  1. Dinamo are imn? :/

    Comentariu de Gogu Balauru — August 20, 2014 @ 4:37 pm | Răspunde

    • aparent

      Comentariu de animal00 — August 20, 2014 @ 4:43 pm

  2. Niste sportivi.

    Comentariu de Morom3t3 — August 20, 2014 @ 6:39 pm | Răspunde

  3. şi salutul chiar n-a fost pugilistic?

    Comentariu de boemul — August 21, 2014 @ 7:39 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

