Unde scriu lu gigel

August 12, 2014

Comana

Filed under: aberand — animal00 @ 10:17 am

Sunt dimineti in care asculti sfaturile prietenilor si faci ca ei. Nu iti ia mult si ii urasti.

Duminica dimineata eram doar un ficat. Si un cap. Atat simteam, restul eram doar un biet vas de carat aceste doua organe, unii zic importante, eu zic dureroase. Si primesc telefon “noi mergem la comana. Hai sus”. Initial mi s-a parut o idee buna. Dupa care am adormit la loc. Pana am fost trezit. Cu tot cu cap si ficat.

Am ajuns la comana, am luat la cunostinta despre existenta parcului, dupa care am baut o bere, nu inainte sa radem de papagalul de la Casa Comana. Chiar papagal prost. (n.a.: simpatic la bodega descrisa).

Dupa o bere si niste apa minerala, m-am suit in niste hamuri si dai si cara-te pe sarme. Printre copaci. Timp de 30 de minute, cat am facut traseul rosu, am injurat toata evolutia care proasta, m-a suit in copac si in loc sa ma faca maimutza m-a facut un gras betiv. La ideea cu traseul negru, le-am zis oamenilor care urmau sa se catere descoperirea mea in ceea ce priveste evolutia si m-am dus sa manc corcoduse dupa care sa beau o bere la terasa greceasca de acolo. La fel ca si in cazul comana, terasa e bine, macarea e ok dar duminica se termina repede. E frumos ca bei o bere langa balta.

Pentru parcu de aventuri, a se citi sforile printre copaci, pretul e 50 lei, aprox 3 ore. Intre noi fie vorba in 3 ore esti decedat, impachetat si crematorizat. Tot in banii astia ai si 3 daturi cu tiroliana pe deasupra lacului.

Care, la tiroliana stateam noi sa ne dam. Si era coada. Pentru ca lume si pentru ca tiroliana. La un moment, o tanti tip babataie, socata “il lasati singur acolo?”. Singuru era un pusti spre 6-7ani. Nu mai tanar decat o gramada de kinderi care se dadeau si urlau de mama focului si se dadeau si urlau si toti erau fericiti. numa tanti tip babataie era socata “dar daca o sa cada?”. “Vaaaai…eu nici nu pot sa ma uit, nici nu stau sa ma uit”. Intre timp eu mentionam si urmatorul pericol la care se expunea ala mic: daca il tragea curentul pe tiroliana? stiut fiind faptul ca pe tiroliana nu sunt geamurile inchise? Oricum, macar tanti n-a fost la plimbarea penibililor.

Asa inchei momentul publicitar. Nu uitati sa va luati apa la voi. Nu exista nici un chiosc de profil.

4 comentarii »

  1. Dupa ce am fost in Aventura Park de la Brasov ala de la Comana mi s-a parut „meh”.

    Comentariu de jollyca — August 12, 2014 @ 2:20 pm | Răspunde

    • dupa ce am baut 3 zile la rand ala de la comana mi s-a parut „ce mortii lu mama ta?”

      Comentariu de animal00 — August 12, 2014 @ 2:35 pm

    • cica mai e unu la tancabesti

      Comentariu de animal00 — August 12, 2014 @ 2:35 pm

  2. lol, pai daca vrei aventura adevarata mergem in ferentari:
    – berea e ieftina;
    – facem scandal si plecam fara sa platim;
    deci oricum e mai ieftin decat la orice alt adventure park.
    aventura: sa iesim intregi de acolo

    Comentariu de Ratonu' — August 12, 2014 @ 9:31 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

