Unde scriu lu gigel

Aprilie 23, 2012

Le moving

Filed under: aberand — animal00 @ 1:51 pm

Bre, eu in scurta mea cariera prin viata am reusit sa ajung la centura neagra 3 dani in mutari. Ca atare, sunt principalul vizat cand un om din grup se muta “animale, ce faci sambata?”. Demontari, montari, carat, impachetat, am deja muuulta experienta.

Deci, ca atare, cand domnu Misu s-a gandit sa schimbe rahova pentru mai in centru, la cine so gandit? Exact.

dar, nu mutatul este principalul motiv al postului. In fond, ce poti sa spui dupa o mutare? Bla bla..bughi bughi. nu nene, az despre vecini.

Vecinii si mutarea

vecinii sunt acea specie humanoida, care cand te muti o iau razna. Faptul ca stai la 9 si ai de carat diverse chestii de 3 ori mai grele decat un carucior de piata, nu ii impiedica sa iti aduca aminte ca LE strici liftul. nu strici liftul ci LE strici liftul. pentru ca ei, cand s-au mutat in bloc au primit in arenda si liftul. faptul ca te lasa sa il folosesti moca este datorita cum ca sunt ei darnici.

Dar, saptamana asta, nu s-a petrecut sa se planga nimeni de lift. Singura poveste cu liftul este cand cobora el, de pe la 7, cu o doamna in el. Si, cand a ajuns la parter, doamna a deschis usa prea devreme. Nica interesant. Asa ca pe misu lo mancat in cur “s-a blocat doamna, urcati sus si reveniti”. Si, dupa, ne-am uitat cu un ameste de teroare, amuzament si consternare: “1, 2, 3, 4….”.

 

pe de alta parte, cand scoti lucruri din bloc, ajuta sa ai usile deschise. nu de alta, dar sa scoti o masina de spalat prin usile inchise e mai greu. Nu imposibil, dar dificil. Asa ca eu, cu spiritul 3dani de mutari, am gasit repede o varianta prin care usile de la bloc sa steie deschise amundoo. Casa inlesneasca comuniunea om-masina de carat treburi de la misu din casa. Ei bine, la un moment o gasesc inchisa si, mai mult de atat, coada de matura cu care blocasem usa aruncata. Mindfuck, casa citez un mandarin.

Redesfac usile larg, ternam de mutat, pleaca misu, io mai asteptam pe cineva de sus. Lasand usile deschise sa comunice omu cu masina lui nestingher. Apare administratorul. Vede usile desfacute. Incepe sa injure si sa bodogane. Iese pretenu de sus

Sunteti nesimtiti, cum lasati usile deschise, ca ni le stricati. ca asa se strica usile (plm, mi se pare normal, o usa deschisa are un grad de risc cu 245% mai mare de stricat…)

bre nene…ce-ai? (zisa amicu meu, model badigard, care nu il pocneste pe administrator in special datorita carjelor pe care le are mosu)

– pai da…ca asa, ne stricati usa. Ca asa va distrati voi (plm, ne distram mutand mobila, iesitu in cluburi la betivaneala este atat de martie 2012).

-…

deci da. Mutatu este uanderful. Ofer servicii de mutare, atat consiliere cat si munca fizica. Rog seriozitate si bere rece!

9 comentarii »

  1. Bah, deci patit fiind cu asa ceva, la ultima mutare am procedat astfel: ochit administratorul, mai exact administratora, bagat la inaintare zambetul 39, varianta cald cu ochi umezi combinat cu efluvii de sarm din recolta 93-94, explicat ca ma mut o singura data bazat pe o logica solida, explicat ca voi incerca sa fiu silentios ca un comanche in orasul fetelor-palide, ca nu va dura mult, ca scopul meu in viata este sa fiu expeditiv si gata. Ba imbatat de succesul avut, am pelerinat si pe la vecinii din proximitatea apartamentului si a liftului la parter si dupa aia am procedat la calvarul mutarii. Sigur ca: nu am fost deloc expeditiv (e alta poveste), deloc silentios (o a treia poveste) si deloc atent cu detalii minore gen zgariat zidul, indoit usa de la lift sau d-astea, dar mereu eram c-o vorba diabetic de dulce in poznar (vai ce vecini cumsecade si intelegatori sunteti, o sa ne intelegem mai mult ca perfectul, usa mea e deschisa pentru o lingurita de cafea sau o surubelnita-n cruce intoarsa).
    Ba chiar cand au venit cu mobila sa o instaleze, cateva luni mai tarziu (o a patra poveste), m-am dus stapan pe mine si succesul ce-l voi repurta si am anuntat: nu-i asa ca nu va fi nici o problema? (cu substratul clar si taios: bah, eu tot imi instalez mobila si fac un zgomot de-o sa se imbolnaveasca de invidie verde tot iadul, asa ca n-aveti incotro, doar asa, sa stiti). Si la fel, nu a fost nici o problema.

    P.S. mi s-a zis la un moment dat sa nu ne spargeti oglinda in lift, dar am ripostat c-o blandete papala: normal ca nu, ador sa-mi fac freza dimineata-n lift, la plecare, drept pentru care doar am ciobit-o discret

    Comentariu de 665 — Aprilie 23, 2012 @ 2:20 pm | Răspunde

  2. as vrea sa ma mut si eu undeva asa pe durata verii ca sa mai schimb peisajul. Nu am pretentii de spatiu, doar sa aibe frigider cu votca multa si sa nu se asculte manele.de retinut ca nu am nimic de carat, las mobila acasa. Eni help?

    Comentariu de luissiana07 — Aprilie 23, 2012 @ 2:29 pm | Răspunde

  3. 665, la mine nu blocul in care m-am mutat a fost problema, ci ala din care am plecat. Administratorul, baba, etc, de acolo erau.

    Comentariu de misu'L — Aprilie 23, 2012 @ 2:39 pm | Răspunde

    • de ce nu l ati pocnit?

      Comentariu de Ratonu' — Aprilie 23, 2012 @ 7:33 pm

  4. „Ofer servicii de mutare, atat consiliere cat si munca fizica. Rog seriozitate si bere rece!”

    memete, in mai te sun, ca tre s-o mut pe mama la timi. nu, nu la timi am nevoie de serviciile matale, ci la puntu de plecare in vederea anbalarii si urcarii mobilelor in tir. ai noroc ca n-avem lift. mama sta la etaju 1. berea rece se subintelege, o sa am si io nevoie mare de ea 😀

    Comentariu de necko — Aprilie 23, 2012 @ 2:54 pm | Răspunde

    • Vin si eu ca a inceput sa-mi placa sa dau ordine :)))))

      Comentariu de misu'L — Aprilie 23, 2012 @ 2:59 pm

  5. daaa… rezonez, că am şi eu o centură în disciplina asta 🙂

    Comentariu de boemul — Aprilie 23, 2012 @ 4:57 pm | Răspunde

  6. io unde ma mut acum, m am trezit cu bona vecinilor de langa mine ca sa nu mai urc scara facand galagie ca se aude la ei in casa si ca copilu lor nu poate dormi din cauza asta. mi am cerut scuze si am adus muncitori in casa ca sa ridice parchetu, izoleze niste plafoane si pereti si sa curete cu flexu o balustrada ce nu mai fusese cutatzata de vopsea din cretacic. am observat ca au dus copilul de acasa defapt cred ca au plecat si parintii, a ramas doar bona.
    cred ca defapt ei ii place balagia sau unul din muncitori.

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 23, 2012 @ 7:48 pm | Răspunde

    • bona a venit sa se planga

      Comentariu de Ratonu' — Aprilie 23, 2012 @ 7:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

