Unde scriu lu gigel

August 4, 2011

Pi trans

Filed under: dale biclei — animal00 @ 10:29 am
Tags:

  bai nene, toti care au pozat pe trans m-au prins ori in posturi langa bere ori in posturi la gatit. Plm, zici ca am fo la betivaneala nu la munca. Am reusit, totusi, sa fac rost de niste 3 poze, in care sa fiu si io pe bicla.

pozele is la km 3 de la deal in jos (adica dupa 22 de km de la inceput si 20 de urcare) deci scuzati postura nefotogenica (macar amu am motiv)

IMG_3921

IMG_3922

Si, bonus pentru astia de la beck’s, nar da si ei tule mumancur o bere moca la cata reclama le fac

IMG_3924

11 comentarii »

  1. Fiind betiv, munti cutreeram 😀

    Comentariu de Dimmu — August 4, 2011 @ 11:11 am | Răspunde

  2. ce clivage :))

    Comentariu de Ratonu' — August 4, 2011 @ 11:48 am | Răspunde

  3. sa sa vaza paru de pe pept mai bine

    Comentariu de animal00 — August 4, 2011 @ 11:51 am | Răspunde

  4. sami easa paru de pe pept mai bine

    Comentariu de animal00 — August 4, 2011 @ 12:31 pm | Răspunde

  5. Mie-mi plac bulanele 😀

    Comentariu de Weet — August 4, 2011 @ 5:01 pm | Răspunde

  6. sunt in scadere ma

    Comentariu de animal00 — August 4, 2011 @ 5:35 pm | Răspunde

  7. Lipseşte ceva din poză. Cred că macaraua cu care te-au urcat pe bicicletă.

    Comentariu de Blonda — August 5, 2011 @ 8:05 am | Răspunde

    • si tu acum. Si nu exagera. Era un suv

      Comentariu de animal00 — August 5, 2011 @ 12:43 pm

  8. Eşti la fel de veridic ca un hipopotam pe tricicletă.

    Comentariu de Blonda — August 5, 2011 @ 4:28 pm | Răspunde

    • Blonda asta e praf la fizica de te face hipopo.

      nu stie F= m*a.

      Comentariu de Morom3t3 — August 9, 2011 @ 2:04 pm

  9. chiparosule care esti bah

    toate femeile sa apeleze la tine

    :))

    Comentariu de haolica — August 8, 2011 @ 2:57 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

