Unde scriu lu gigel

iunie 23, 2011

Im bec

Filed under: aberand — animal00 @ 11:03 am

toti fanii mei in numar de 1  mor intrebat dece nu mai scriu pa blog.  Am fost obosit. Si dupa cum va spuneam: nici macar din motive de alcool ci da stat la munca. La birou la clienti.  Asta se traduce prin:

– sculat cu o ora mai devreme

– dat banii pe cafea

– pierdut timpu (cam 90% din el) asteptand ca alcineva sa faca alceva

– ascultat intrebari inteligente gen: “nu te deranjeaza barba?” “cate pagini scrieti voi pentru un program” “ce e aia”, des si mai ales in momentele in care din cauza unui update gresit nu mai mergea nimic. In acele momente ma gandeam cu drag ca as putea tolera niste intrebari gen “Ce faci cu toporul ala” “dar deceeee”

– ascultat discutie la telefon, pentru o intarziere de 200 si ceva de lei : “trec pe la dumneavoastra, vad ce mai face birou, poate il inchid”

– ascultat poveste lu niste clienti dai clientilor care voiau oamenii sa isi refaca ceva prin sediu. Care includea bormasini si scandal. si ei nu voiau sa inchida firma ci sa faca toate modificarile (la parteru blocului) dupa 10 seara 😀

 

 

Viata e fremos

8 comentarii »

  1. Ualcome bac. Ui ar veri glad dat iu ar hir. Dza dacs cam from dza tracs.

    Comentariu de Gopo — iunie 23, 2011 @ 11:09 am | Răspunde

  2. Drop dead

    Comentariu de Blonda — iunie 23, 2011 @ 11:19 am | Răspunde

  3. nam fo niciodat un caine ascultator 🙂

    Comentariu de animal00 — iunie 23, 2011 @ 11:24 am | Răspunde

  4. ai fo’ plecat, uaa ?

    Comentariu de negrutszNegrutz — iunie 23, 2011 @ 3:36 pm | Răspunde

  5. mori ma. uitasem sa zic de numaru de fani. am reparat

    Comentariu de animal00 — iunie 23, 2011 @ 3:50 pm | Răspunde

  6. Pa dracu, aproape ma plictisisem…

    Comentariu de Felix Tiberiu — iunie 23, 2011 @ 7:02 pm | Răspunde

  7. uelcom ba

    Comentariu de haoleu — iunie 24, 2011 @ 10:54 am | Răspunde

  8. io te credeam dus cu bicla, ca anu’ trecut, in Austria, parca.

    Comentariu de Morom3t3 — iunie 28, 2011 @ 12:39 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.