Unde scriu lu gigel

Octombrie 30, 2009

Ia petavatu neamule.

Filed under: aberand — animal00 @ 9:42 am

Fratica beliram juaca. Gigele ia un loc in bitisorii tai satz spui una si alta.

Fii antena colea. Vine lasaru bah. Vine lasaru la magurele si da cu petavati in noi. Ce plm o fi aia un petavatz nustu, cert e ca cica ie multi. Pa la 100. Io sunt curios cati euro ie un petavat dasta si daca pot sami iau lantz dala gros de aur ca alu veciu Vasile de la 4. Ca cand coboara el cu lantu muare fumeile dupa el. Da io nu crez frate. Ca nam auzit in nici o manea “am petavati si bani sa bag boala in dusmani”. Si cum zicea un filozof, care mi-a zis mie vecinu costel de el “ne esti in manea nu existi”. Destept nea costel asta, a terminat din prima liceul profesional de la calarasi. Are biblioteca plina de ziare de la libertatea si adevaru si are si carti in bibilioteca. Si are cel mai frumos bibelou cu peste pe care l-am vazut eu. Ce-i lipseste e rapirea din serai, da mi-a zis el mie ca cica nu se mai poarta. daca zicea nea costel, asa o fi.

Bah gigele. Bunai apa nui ca vinu. hahaha. sa revenim la lasere. Bah, nu-i a buna. Io cred ca astia au interese ascunse. Ceva masonerii. Ca am vazut io la nea Vadim ca masonii e cu mafia. Si cu evreii. Si nici ungurii nus mai prejos. Ceva cu deseuri nucleare aduse aici. si lasere. Bah…astia is dalu Prigoana, mare pisches e ala mi-a placut de el asara la emisiune, aduce gunoi la noi in tara? tule muma lor de nenorociti.

Bah. il stii pe ion? Ala dei tarcovnic la el in sat. Da ma. Am vorbit cu el asara si mi-a zis ca ie mana diavolului. Io la inceput nu l-am crezut ca stii ca daca sembata cu vin dala sfintit vorbeste numa tampenii. Da mi-a zis ca si in elvetia au facut astia nustu ce inel cu aur care putea sa distruga lumea. Vezi bah…filmu ala cu inelele nu era el prost dejaba. Nu-mi placu ca navu si el o tzatza ceva, da tot de la inele de aur ni se trage. Bah si mi-a povestit mie ion ca nustu ce gauri negre in elvetia si ca si laseru asta aici face gauri negre. Si fii atent colea, E totul un plan masonic sa ne mute tzara din zona asta frumoasa cu munti, dealuri, rauri, pasarele si mare, toma la munte in elvetia. Sa ne facem toti elvetieni. Da bah…io cu salaru de la fabrica oare as face fata acolo? Au ei vin dasta la 3 litri la numa 7 lei? io nu cred. Deci ia sa nu ma mute pa mine in elvetia. Tule milka lor.

da io revin cu intrebarea: “cei mancatzash ala un petavat si la ce ma ajuta el pa mine?”. oare au nevoie de constructori, ca amu ma las de lacatusarie si ma duc zidar, ca varu cristi care ai vazut ce casa si-a facut muncind in spania. are si cacastoare in casa. frumos.

Bah. neam tras internet bah. si daca tot ma duc astia in elvetia ca tre sa ma imbrac si io. si am intrat la imbracaminte pa net. ca ce bah, is si io modern. Si imi facui super tinuta bah:

pantofi adidas dastia dai iau din piata cu 10 lei nu cu 3 mil jumate.

pantaloni sucari din catifea la numa un meleon mancatzash. dau buala in elvetience. am auzit ca aleas bogate.

camasa mov cu dongulitze la numa 70 de lei. Mua ce culoare castoaca.

bluza de trning de la adidas ii cam scumpa aici la 3 meleoane, da gasesc in piata. am vazut ieri fix modelu asta numa ca adibas la numa 30 de roni. hehe

Bah si casa fiu da dreptu jmenar si caterincar imi iau si un casetofon dasta philips sil pun pa umar sa asculte si dusmanii ultima manea cu petavati.

io meaj lua pa dadasupt si un BADY dasta ca imi da impresia ca te face sa arati tanar

Deci mancatzash. Ne vedem la Elvetia.

11 comentarii »

  1. Ratonu’ o ia sub coada!

    Comentariu de Loki — Octombrie 30, 2009 @ 10:29 am | Răspunde

  2. primu’ futemas baghemiash

    Comentariu de winchester — Octombrie 30, 2009 @ 1:06 pm | Răspunde

    • primu care ce?

      Comentariu de animal00 — Octombrie 30, 2009 @ 1:20 pm

  3. Si premiul pentru metrosexualitate se duce la …*sunete de tobe* Bre gata, ca nu ma pronunt, doar nu-s juriu la concurs.
    Da’ chiar camasa mov? uf.

    Comentariu de fleurdulys — Octombrie 30, 2009 @ 2:34 pm | Răspunde

  4. Uite mah, chiar s-a uitat cineva pe linkurile alea!

    Comentariu de Loki — Octombrie 30, 2009 @ 2:48 pm | Răspunde

  5. Linkul de la casetofon nu e bun 🙂 , in rest articol foarte bun.

    Comentariu de Pintilie Cosmin — Octombrie 30, 2009 @ 3:12 pm | Răspunde

  6. Loki, nu m-am uitat, dar asa zice animaloo si eu il cred pe cuvant, ca doar el nu minte si daca zice de camasa mov…bine m-am uitat putin, doar ca sa vad daca a nimerit nuanta corecta. Daca nu era mov, ci lila (sau poate chiar ciclam) ne inducea in eroare. Si nu mai primea premiu. 😦

    Comentariu de fleurdulys — Octombrie 30, 2009 @ 3:20 pm | Răspunde

  7. copipeist prost la casetofon

    io nici nu stiu cei aia lila sau ciclam. toates mov

    Comentariu de animal00 — Octombrie 30, 2009 @ 5:04 pm | Răspunde

  8. Dar bady-ul, bady-ul tot mov e?

    Comentariu de fleurdulys — Octombrie 30, 2009 @ 7:03 pm | Răspunde

  9. imi rezerv dreptul de a i raspunde pueril lui Loki, in stilul care l caracterizeaza de altfel:
    „Ratonu’ o ia sub coada!…

    … de la limba lui Loki.”

    Comentariu de Ratonu' — Noiembrie 2, 2009 @ 9:35 am | Răspunde

  10. animale, sa nu iei adibas. vezi ca au aparut daidas la 20 lei. si mai mese

    Comentariu de credal — Noiembrie 5, 2009 @ 10:31 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

